The weekend.

Skrev värsta inlägget, och så raderades allt tydligen, wehoo.
I allafall!
Tänkte berätta lite om min helg som består mest av sovade och handboll.
Ja, i fredags så var jag ju i kungsberget och åkte lite lagg!
Riktigt härligt och mysigt med allt härligt folk.
Lördagen blev sova, sova och lite mer sovande.
Haha, duschade och gjorde mig frääääsh, hur det nu stavas.. Aja ni fattar vad jag menar! :)
Sen idag så ringde klockan på kvart över 7 för er som ville veta det, så drog pappa mamma och jag till ribbyhallen och jag spelade 2 matcher.
En med brudarna från 98orna, som vi tyvärr förlorade med 2 bollar.
Menmen, man kan ju inte alltid vinna! haha.
En timme efter det så var det match mot bolton med 97orna, där blev det våran vinst med 11-9.
Alla var taggade så spelet funkade bra och flöt på.
Sen drog mami och papi och jag till maxi och handlade, köpte donken hem.
Kom hem och tog ett bad, fixade lite i rummet.
Ska äta snart, mums!
Ikväll börjar BigBrother.
Eller dom ska gå in i huset, hoppas det kommer en riktig snygging som martin granetoft förra året!
Då sitter man ju bänkad resten av sesongen, ellerhur?
Känner mig seg i kroppen, sticker i näsan så in i helveeetee, ska gå ner och ta lite kan jang.
Hoppas att jag överlever lakrits smaken och känner mig lite bättre.

Hoppas ni haft en mysig helg och laddat er till en ny jobb/skolvecka!
Kram på er.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0