Godmorgon.

Godmorgon alla fina. Nu har jag vaknat och känner mig ganska trött. Idag vet jag inte vadsom händer, slappdag kanske? Låter rätt skönt faktiskt. Jo, en sak är att jag ska baka cupcakes. Haha, inte den bästa på att baka med vi gör ett försök! Kanske blir skitgott, vem vet? Lägger upp bilder sen på resultatet. Igår så såg jag ju Shutter Island, väldigt bra film. Rekomenderar, den är grymt spännande. Lördag idag då, ímorgon söndag och sen skola igen. Veckorna går så långsamt och helgen så fort. Mitt huvud kommer sprängas, men det är skönt med handboll imorgon. Blir som att man inte tänker på något annat än handboll då. Skit skönt. Nej men nu ska jag gå ner till mamma och hjälpa till med frukosten, ni får ha det så bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0